top of page

2BeSam @ Love & Marriage beurs Utrecht

Op 3 en 4 oktober staat 2BeSam op de Love & Marriage beurs in Utrecht! Niet zomaar op de beurs maar op het Wedsy-plein. Voor het eerst organiseert de Love & Marriage beurs een Wedding+Edsy = Wedsy-plein op de beurs waar alleen maar bedrijven met handgemaakte producten staan. En daar ben ik er 1 van! Joepie!

Ga je trouwen en wil je inspiratie opdoen? Op www.trouwplannen.nl vind leuke en handige informatie! Je kunt er inspiratie opdoen, zien welke bedrijven op de beurs staan (Me To!! :D ) en natuurlijk kaartjes kopen voor de Love & Marriage beurs!

Ik zou het natuurlijk super leuk vinden om je in Utrecht op de beurs te ontmoeten, maar als dat te ver is dan kun je ook naar Rotterdam, Groningen, Den Bosch of Eindhoven. Voor de beurs ben ik al druk bezig met nieuwe ideetjes, ontwerpen en producten. Mocht jij nou een super leuk idee hebben? Laat het me dan even weten! I Love it, wanneer jullie met me mee denken :D Hopelijk tot op de beurs!! xx Samira

bottom of page